Followers

Tuesday 12 July 2011

tersalah anggap dkt kwn....

salam. entry pada kali nie aku tuju kn kepada kwn aku... maaf la... aku tau aku pk buruk dkt ang.. swey la wei.. aku bkn apa... besa la jntan ada jgk qasa cemburu...
aku mintak maaf lah...
maaf sngt2...
tersilap anggap pd kwn2 sendiri..
maaf wei...
aku ngaku slh aku...
aku hrp benda nie... kosong2...
xmau la pas nie naik pulak isu nie...

klu ang bca entry nie... gtw la aku...
bkn xmau tulis dlm fb...
dlm fb xleh krng pnjng2..
so bloq aku lah aku memohon maaf..
maaf lah BAYA..
aku xtaw apa yg aku pk kn...
bkn kta orng BAYA.
cinta itu buta.. hnya kenai AWEK berbanding KAWAN
swey la...
aku cinta dia snguh2...
sbb tu aku jd jeles.. maaf BAYA.. MAAAAFFF!!!
aku mmg berslh teruk nie.. x senang duduk dh nie...
hrp kita kwn mcm dulu..
hal ni kita lupa kn...
bleh BAYA??
maaf
maaf
maaf
maaf...

1 comment:

  1. alolo =)
    semoge kamu semua kembali seperti dulu..
    let bygone be bygone keyh !
    smile n chill~~

    ReplyDelete